Zašto birati lokalnog DMC-ja u Srbiji? Prema Zakonu o Turizmu Republike Srbije, destinacijska menadžment kompanija (DMC) je privredno
Od dana osnivanja do danas članovi udruženja su kroz zajedničke inicijative uticali na izradu novih zakonskih akata koji se tiču receptive grane turizma u Srbiji, učestovali u radnim grupama za izradu pravilnika o DMC agencijama, pravilnika o kategorizaciji turističkih agencija organizatora putovanja, modula CIS softvera za turističke agencije i komisiji za dodelu subvencija.
Zašto birati lokalnog DMC-ja u Srbiji? Prema Zakonu o Turizmu Republike Srbije, destinacijska menadžment kompanija (DMC) je privredno
Datum održavanja: 25. januar 2024.Lokacija: Turistička Organizacija Srbije TOS Udruženje Receptivnih Agencija Srbije (URA) je održalo interni sastanak
Prema Zakonu o Turizmu Republike Srbije, destinacijska menadžment kompanija (DMC) je privredno društvo ili drugo pravno lice, specijalizovano za određenu destinaciju, odnosno regiju, sa adekvatnim poznavanjem turističkih resursa, kadrovski osposobljena da kreira, organizuje i realizuje turističke programe i putovanja, da posreduje u pružanju usluge boravka, smeštaja, zabave, izleta, usluga vodiča, transfera i drugih usluga, povezujući se sa svima koji pružaju usluge na toj destinaciji, a sve radi pružanja profesionalnih, visoko kvalitetnih turističkih usluga.
Mnogi agenti misle da je angažovanje lokalnog DMC partnera bespotrebno trošenje budžeta. Istina je da će pravi i pouzdani DMC agent uštedeti vaš novac i vreme! Prvo, svoje direktne kontakte sa raznim dobavljačima na destinaciji koje koristi skoro svakodnevno upotrebiće u pregovaranju najbolje moguće cene u vašu korist. Drugo, za vas će izabrati najpouzdanije dobavljače. Treće, uštedeće vam mnogo dragocenog vremena i napraviti vam više prostora da se fokusirate na kreativni deo vašeg projekta.
Mnogi agenti i kompanije upadaju u zamku misleći da određeni događaj ili Incentive putovanje u stranoj zemlji mogu organizovati sami, bez podrške lokalnog DMC partnera. Naravno, za neke jednostavnije projekte, kao što su npr. dvodnevni event u hotelu koji ne uključuje dodatne van-hotelske aktivnosti neki agenti se sa pravom odlučuju na realizaciju događaja uz pomoć nekog od hotelskih event menadžera. Sa druge strane, većina događaja koji se organizuju u Srbiji podrazumevaju uključivanje više dobavljača iz različitih industrija, nekada i preko 20! Vreme potrošeno na komunikaciju sa svima njima može se meriti u mesecima, ili u stotinama e-mejlova. Naša preporuka je da se posvetite svom klijentu, a da pouzdanom DMC partner iz Srbije prepustite deo posla oko logistike i organizacije.